trött.tjej.se

Och ännu en helg i Borlänge har passerat. I helgen har jag varit riktigt trött, vet inte vad det beror på. Kanske är det allergi eller helt enkelt för att mitt liv har gått i ett den senaste tiden. 
 
Jag åkte hem redan i torsdag med Hålan så då passade jag på att träna badminton med Borlänge. Fredagen bestod av en löprunda, kupolen, mys uppe hos mamma och Håkan innan jag däckade i soffan. Lördagen åkte jag en till sväng till kupolen och IKEA, sen åkte vi till farfar för att fira honom och sen vidare på 25-års fest för kusinen. Söndagen var jag inprincip död även fast lördagskvällen blev tidig, gjorde inte så jättemycket. Ett besök hos Sanna, Pelle och Ossian "bara". 
 
Denna vecka är det två dagar skola, lite träningar, firande för Rebecca som tagit studenten och sen avslutar vi den i Norge och firar 17 maj! ♥









säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0