Hockey-VM

Snart börjar matchen mellan Sverige och Kanada... spännande! 
 
Tentan jag hade kändes ok, första delen bestod mest av fakta frågor (där jag känner att jag inte hade riktigt koll) medans andra delen hanlade om att göra ett bokslut, kassaflödeanalys och räkna nyckeltal. Vi hoppas att jag klarar första delen fast den kändes sådär.
 
Valborg firade i Uppsala med några klasskompisar, vi hade en rolig kväll men var väldigt mycket folk överallt och vi var lite sena ute så lång kö överallt. Men det var en bra kväll som slutade väldigt sent! 
 
Fredagen åkte jag till Borlänge, vi hälsade på farfar som jag inte sett på någon månad. Sen på kvällen gick vi på Olearys, käkade, bowlade och kollade VM. 
 
Lördagen gick jag upp tidigt för att åka och hjälpa Linda att förbereda för dopet, sen hem en stund och göra sig klar innan det var dags för dop. Jag är fadder till lille Axel så jag läste en dikt för honom bland annat. 
 
Söndagen bestod av häng med familjen, en riktigt mysig och välbehövlig dag! Ett perfekt avslut på en väldigt bra helg ♥
 

Valborg 



Bilder från dopet 



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0