Äntligen har jag SOMMARLOV!

Som rubriken säger har jag äntligen tagit sommarlov. Ett år på Södertörns högskola har flugit förbi och jag har funnit några fantastiska människor. Ett år som har bestått av mycket lärdomar. Jag har så erhört glad att jag hittat hem. Linjen som jag går är HELT rätt. 
 
Senast jag skrev har jag mest pluggat, kämpat för att bli klar med grupparbetet och min indivduella. Idag lämnade jag in min egna uppgift så det betyder att vi ses i augusti SH. 
 
Helgen som var umgicks jag med nära och kära vänner. Det gör mig så hög på livet. Jag älskar livet och allt vad det innebär. Jag har varje helg inplanerad ända fram till augusti nu, förutom denna helg då jag är ledig. Jag har inga som helst planer egentligen, ska bara andas och ta det lugnt.
 
På måndag börjar sommarjobbet. Jag ska jobba v.24-26 och sedan v.30-34! Mycket jobb ska det bli vilket är skönt, skönt att komma tillbaka till jobbet. Jag har inte jobbat speciellt mycket där senaste tiden.
 
Ett litet nostalgi inlägg MEN när saker händer i ens liv börjar man tänka mycket, speciellt vid den här tidpunkten på dygnet. 







 
Jag avslutar med att citera Michaela Forni "Livets gång - männniskor som kommer och går, relationer som bryts upp, relationer som blossar upp. Jag är tacksam för allt jag lärt mig ur mitt livs alla relationer men också ledsen för allt som blivit fel under årens gång, även om jag accepterar att det är så livet ser ut". 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0