Senaste veckan i kort

Oj jag har verkligen haft fullt upp.
 
I fredags var jag på inflyttningsfest hos Berfin, en riktigt lyckad kväll som slutade sent. Lördagen sov jag länge innan jag åkte till Clara och myste, vi kollade film och lite sånt. Söndagen bestod av plugg, träffa Karolina och avslutade helgen hos bästa Berfin. 
 
Måndagen började med en tidig träning, sen vidare till skolan för ett seminarie och sen avslutades den med Claras studentskiva. En rolig kväll det med, kanske inte slutade som tänkt men den var rolig hur som. I tisdag tränade jag (BAKIS!!) och sedan mötte jag upp Frida och Berfin i stan för ett glas vin, Frida har köpt lägenhet så det behövde firas. I onsdag var jag i skolan och tränade bara och samma sak för idag. 
 
I helgen åker till Göteborg och spelar Askim SGP! Sista tävlingen för i år. 
 







säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0