Feels good to be back

Jag har haft en riktigt bra första vecka i skolan. Linjen och att ha börjat plugga igen känns helt rätt. Så nu hoppas vi att det fortsätter på samma spår. Enda som är svårt är att komma in i plugget hemma, men det kommer väl. 

Jag har hunnit med att jobba två pass denna vecka. Jag vill så gärna försöka hinna jobba lite mellan allt plugg och träning men det blir tufft. Jag kanske ska börja köra Linas matkasse genom posten varje måndag, det är kvällstid så borde funka. Det kommer nog bli ett lån tillslut men det är till något bra i slutänden. 

Helgen ser lugn ut, igår var jag hemma bara. Idag startade jag dagen med träning, intervaller och gym. Nu ska jag försöka plugga och ikväll vaknas det middag hos Therese med brudarna. 

Ha en trevlig helg folket! 






säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0