Vår

Dagarna rullar på som vanligt med jobb och träningar.. riktigt skönt att bara ha två saker att göra. Känner att jag har så mycket tid över (inte som förut när jag hade plugg också).
 
Våren är HÄR! Ja det är den! Det är så underbart med sol och värme, jag har till och med kommit igång med löpningen. Jag löper 1 gång i veckan, har varit sugen på att öka till 2 men mina benhinnor säger ifrån. Det är fortfarande tävlingssäsong så får ta det lite lugnt.
 
Jag var hemma i Borlänge i helgen, fläng hit och dit men har varit en riktigt mysig helg. Jag hjälpte Pappa att snickra lite på garaget också, roligt faktiskt.
 
Jag har jobbat idag och ska jobba imorgon, sen är jag klar med jobb för veckan. Ska träna en del men till helgen åker jag mot Borlänge igen, ska ha en "mini-reunion" med några tjejer.
 
Hoppas det är bra med alla som läser ♥
 
 
Middagen med mina tjejer förra helgen.
Sen lite bilder på mig för jag kände mig vårig.
Amanda klippte mig i helgen, riktigt skönt att bli av med det slitna. Lite mer än 10cm åkte av men nu känner jag mig fräsch igen.
 
 
Finaste Ossian.
Två selfies, en fräsch Amanda och en trött Amanda.
En bild från när jag var ute och löpte.
 
Lite naglar jag gjorde i helgen när jag var hemma.
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0