mini-reunion

Jag var som sagt hemma i Borlänge i helgen. I fredags gick vi ut och åt, jag Pappa Ulrika och Elsa. Vi käkade på tzatziki, jätte gott och mysigt. ❤️ 
 
Lördagen åkte jag hem till Amanda ganska tidigt, vi skulle ha en heldag med spa och sen avsluta men utgång. En lyckad kväll men lite konstigt, tror den blev så lång att man blev lite trötter. 
 
Söndagen var jag bakis och trött så blev häng i soffan med familjen hela dagen. På kvällen åkte jag mot Stockholm igen. 
 
Denna vecka ska jag jobba hela veckan, jag har litet uppehåll från badmintonen eftersom axeln säger ifrån. Jag löper och gymmar istället, sprang ett riktigt bra löppass igår!  
 
Vi får se vad helgen bjuder, ganska oplanerat men en helg i Stockholm blir det. 
 
Xoxo 
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0