men tjena bloggen

det var varken igår eller i förrgår.. haha. 
 
Efter jag var utomlands med Amanda i slutet av april början av maj gav jag upp bloggen. Jag kände att enklast var att följa mig på Twitter eller Instagram för att bli ordentligt uppdaterad. Hur som helst, 7-8 år med denna blogg är det kanske på tiden för ett avslut? 
 
Jag har ju tre andra bloggar, små bloggar endast för mig. Men en dag lovar jag att dela med mig av en i alla fall 😄 
 
Tiden som varit har varit grym - hade en underbar resa med Amanda, varit på dop för finaste Ossian, tävlat de sista tävlingar för säsongen (en gick apbra den andra apdåligt), kollat Steve Angello, Summrburst, firat mamma och Sanna, Sanna och Ossian har hälsat på mig i Stockholm, varit på en väns utställning, grillkvällar, firat Fridas examen, firat studenterna, firat midsommar i finaste Dalarna, börjat gymma på ett nytt gym så tränat massa, börjat jobba heltid och sen massa utgångar med alla fina vänner. Så tacksam för allihopa, ni vet vilka ni är ❤️ 
 
Nu i helgen åker jag till Borlänge med Clara, så kul att hon följer med hem till mitt fina Borlänge ❤️ 
 
Hoppas alla som läser mår lika bra som jag. Jag orkar inte ens klaga över det dåliga vädret. Det blir en jävligt bra sommar ändå tror jag 🎉 
 
 
 
 
så en massa bilder som kanske säger lite mer ❤️ 

säg vad du vill
Postat av: Syrran

Yey, uppdatering 😃😃😃

2014-08-04 @ 07:19:03

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0