Lite jobb, träning och Borlänge

Jag har tränat på sen senast jag skrev, sen har jag jobbat 3 dagar och i helgen var jag hemma i Borlänge. En lugn och skön helg, mest mys med familjen. Elsa, Selma och Pelle hinner fylla år innan nästa gång jag är hemma så har firat dem.
 
Denna vecka blev det inge jobb, skönt med tanke på att jag har ont i ryggen men hade behövt några fler dagar denna månad. Det löser väl sig, har fått 3 dagar inbokade nästa vecka i alla fall.
 
I helgen sticker jag iväg till Uddevalla för att spela SM. Jag har en skit lottning så det känns tråkigt men bara att försöka göra det bästa av situationen.
 
Ha det så bra ♥
 
 
mat är kärlek (fick aldrig äta den goda tårtan eftersom jag har godisförbud men men)
 
Sötaste Udda och Ossi myste.
Sen var vi uppe i Kvarnberget och badade spabad bland annat.
 
Systermys, fruktsallad och jag och fina drömfångaren jag fick av mamma.
 
De  senaste naglarna jag gjort!
 
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0