Ett nytt år - 2014

God morgon! Jag hoppas alla hade ett bra nyår!
 
Idag är det ett år sedan jag vaknade upp i sjukhussängen i Mora. Idag är det ett år sedan jag blev påkörd av en bil i 50-60 km/h. Idag är det ett år sedan jag vaknade upp med en liten hjärnblödning, huvudsmärtor, smärtor i rygg och skrapsår i ansiktet. Idag är det ett år sedan jag knappt orkade lyfta gaffel när jag skulle äta. Idag är det ett år sedan jag hade världens änglavakt. Idag är det ett år sedan jag trodde att det skulle bli det sämsta året någonsin.
 
Det obehagligaste måste nog ändå var när läkare/sjuksystrar säger att man hade världens änglavakt, att det är sjukt att jag klarade mig så bra, att det är sjukt att jag överlevde.
 
Året började dåligt och jag mådde inte så bra psykiskt efter olyckan. Jag vill mest ligga i sängen och vara arg på han som kört på mig. MEN det blev ett bra år, för vet ni, det blir vad man gör det till.
 
Det enda jag ville säga egentligen är, VAR RÄDD OM ER.
Man vet aldrig när lever sin sista dag ♥
 
 
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0