Premiär på golfbanan

Söndag och lite bakis sitter jag här i soffan. 

Igår spelade jag och pappa golf, det var riktigt roligt eller haha, av och till, eftersom man kan bli galen på sporten också. Första slagen slår man jättebra och sen ett skitslag och allt är förstört. Men det blir bättre och bättre, är fortfarande nybörjare. 

Efter golfen åkte jag upp till mamma och Håkan och myste. Jag har inte hunnit upp de senaste helgerna jag varit hemma. Vi bubblade lite och åt god middag. Kvällen avslutades på Liljan med Amanda. En bra dag helt enkelt. 

Idag är planerna inte så många, vi får se vad dagen har att erbjuda. 


En Islatte i väntan på tåget mot Borlänge 

Lite golf 

Förfesten igår 

syrrans nya naglar, svårt att fånga färgen på bild men de är bubbelgummsrosa i verkligheten. 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0