Meeen så gick dagarna

och jag glömde uppdatera. Jag har inte kommit in i det riktigt än.

Täby Open i helgen, det gick inte över förväntan men jag är nöjd. Efter mitt lilla uppehåll kunde jag inte begära mer. Jag behöver träna mycket för att kunna prestera bra, så enkelt är det. 

Lördag kvällen spenderades hemma hos Therese och Oskar. Vi hade en liten kräftskiva jag och fyra andra par. Aldrig varit på kräftskiva så det var på tiden och det är alltid kul att catch up lite med mina tjejer. Jag har haft fullt upp så vi har inte kunnat ses allihopa på ett tag. 

Nu har näst sista jobbveckan startat. Ser framemot att få lite lediga veckodagar för massa träning. 




säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0