Ekonomi, teknik & design

Jag har påbörjat min sista vecka på sommarschemat eller heltidsschemat. Det har varit mycket denna vecka pga av att det snart är val. Alla partier vill ju dela ut reklam för deras parti så extra reklam till alla varje dag. 

Hur som, idag har jag varit ledig för jag har varit på reservupprop på Södertörns högskola. Jag är glad att berätta att jag kom in, så på måndag börjar jag plugga igen. Ekonomi, teknik och design programmet på 3 år blir det. Det känns helt rätt och det ska bli kul att ta tag i mitt liv och börja plugga ett HELT program och inte massa småkurser. 

Så det är det som har hänt. Imorgon är jag tillbaka på jobbet.

Toaselfie på Södertörn

Ännu en selfie, så glad och underbart väder ☀️

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0