Tiden går fort när man har kul

Snart en månad sen jag skrev. Jag ska försöka förbättra mig, så svårt att hinna med alla sociala medier. Högst upp på listan står Instagram och Twitter för tillfället. 
 
Jag har hunnit med en studentskiva, jag och Clara var piff och puff. En grym kväll men som tyvärr slutade med att jag tappade bort körkort och bankkort. Som tur var gick det ganska snabbt att fixa nytt. 
 
 
Jag hann med en myshelg i Borlänge också, jag var lite nere men tur man har världens bästa familj. Vad skulle jag göra utan er ❤️ 
 
 
Sen har jag varit i både Finland och Kroatien på tävling. Jag älskar att komma iväg även om det blir stressigt de få dagarna jag är hemma. Tävlingarna i sig har väl inte gott super bra men jag är hyffsat nöjd med spelet, känner mig taggad och vet vad jag behöver  jobba med. 
 
 
På onsdag kväll åker jag mot Borlänge för att fira påsk. Det blir en lugn helg med massa mys med familjen. 
 
Nästa vecka på torsdag drar jag till Kreta, jag och Amanda körde en spontanare. Vi har all inclusive så vi ska bara slappa och käka. Jag längtar så efter solen ☀️ 
 
 
 
 
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0