Träna träna och åter träna

I måndags var jag ledig från jobb eftersom skolan skulle börja. Blev inte speciellt mycket gjort med pluggandet ändå eftersom jag satt och fixade med schema och hur allting fungerar på distans (ja jag pluggar en mattekurs på distans). Tror det blir bra när man kommer in i det. Jag hann också med 5 km löpning och 90 minuters badminton under dagen.

Idag började jag 7,30 med ett badmintonpass. Sen fortsatte dagen med jobb från 9,30-18,15 och sen ett pass på gymmet.

Veckan har börjat bra på träningsfronten men imorgon hinner jag bara med ett badmintonpass eftersom jag ska måste hinna med lite plugg och ett jobbpass.

Tror hösten kommer bli tuff med jobb, mattekursen och all träning men jag ser fram emot det. ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0