ja vad fan hände

Över en vecka sedan jag skrev men skolan har dragit igång och dödar mig långsamt. Haha. Det är roligt men jobbigt. Gymnasiematten sitter knappt kvar efter 3 år så det gör allting extra jobbigt. 

Hur som, i helgen var jag hem till Dalarna. Fredagen myste jag uppe hos mamma, sen utgång både fredag och lördag med Amanda. Sen hann jag med lite golf och häng med resten av familjen. Kort och gott var helgen så.

Nu står jag på perrongen igen och åker mot Borlänge. Jag är sjuk - förkyld, halsont, illamående och så. Därför kan jag inte träna så då åker jag hem så mamma kan ta hand om mig ❤

Hoppas ni får en bra helg! Det ska jag ha! Puss! 





 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0