Söder

Gårdagens utgång blev riktigt lyckad, hade jättekul. Jag skulle ta det ganska lugnt med alkoholen eftersom jag skulle upp 7,15 på söndagen men så blev det inte. Efter middag och krök hos Jennifer hamnade vi på ett ställe som hette underbara bar. 
 
Jag kom hem 5 imorse, så det blev bara två timmars sömn innan jag skulle upp och gå på spa med Jenny och Emma. En perfekt bakisdag i försig men lite mer sömn hade jag inte tackat nej till. 
 
En grym helg med andra ord. Nu ska jag ladda batterierna för i veckan blir det mycket badminton, två elitseriematcher och tävling på helgen. 
 
🍸🙏❤️
Instaspammade hela kvällen så blev en hel del bilder
 
Hade ganska röda ögonen i slutet av kvällen
 
Spadag på Clarion Hotel, underbar present från Emma och Jenny
 
 
 
 



säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0