Näsbypark

Jag har jobbat idag, hoppande in och hjälpte på ett annat kontor idag. De behövde hjälp och ringde igår och frågade, eftersom det inte varit något annat jobb i veckan så sa jag ja. Fredag är alltid lugnast på jobbet men samtidigt dom tråkigaste dagarna att jobba på, man vill bara hem och ha helg. Dagen gick väl bra förutom att jag lyckades få punktering på bilen, bra jobbat. 
 
Nu är jag hemma och vilar lite. Om ett tag ska jag möta upp brudarna på söder för ett glas eller två. 
 
Hoppas ni får en bra helg! 🍸
 
 
 

säg vad du vill
Postat av: Mikaela

Ha det så trevligt ikväll! Ses nästa helg :)

Svar: Tack! Det gör vi 😘❤️
amanda

2013-10-18 @ 17:14:16

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0