Ännu en helg

I fredags började jag dagen med en tenta, var riktigt svår så är nöjd att jag klarade den. Resten av dagen tog jag det lugnt och packade det sista innan det var samling till elitseriematchen, en viktigt match mot Team Väst. Vi vann med matchen med 4-3 och min 3de raka seger i dubbel. 

Direkt efter matchen tog vi bilarna mot Borlänge. Vi var inte framme fören midnatt så var bara att lägga sig och sova eftersom det var tävling på lördagen. 

Resten av helgen har spenderats i hallen. Jag lyckades ta mig till semifinal i både singel och dubbel efter halvdåligt spel, känner mig inte alls i form i singel. Träningsvärken efter tuffa singelmatcher är inte nådig, varje steg är en "kamp". 

Idag är det en ny vecka som skulle börjats med massa plugg, men inte gjort något vettigt alls idag. Ska snart iväg och träna för att sen finna energi för plugg ikväll ❤️ 




säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0