Stress

Jag känner mig konstant stressad. Jag vaknar stressad, är stressad under hela dagen och lägger mig stressad. Jag har till och med börjat lossna mycket hår, och tror det hänger ihop med stressen. Det är bara onödigt att stressa men ändå gör man det.
 
I onsdags var jag i skolan och skrev tentor och hade redovisning av ett seminareproblem. Det gick tyvärr inget vidare med tentorna men redovisningen gick bra, skönt eftersom jag tycker det är jobbigt att prata inför grupp. Jag ska tillbaka nu på onsdag för omtenta, det är bara små tentor för att visa att man hänger med i kursen när man pluggar på distans.
 
Torsdag och fredag har bestått av jobb, skönt med två jobbdagar och få in lite pengar. Det har varit ganska dåligt med det de senaste veckorna.
 
Igår kväll kom också bästis hit för en mysfredag - vi gjorde hemgjord pizza, kollade idol och pratade skit.
 
Idag, lördag, ska jag bara plugga (eller ok jag ska tvätta under tiden). Jag har elitseriematch imorgon eftermiddag så det blir en lugn och bra plugghelg.
 
Hoppas ni får en bra helg ♥
 
 
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0