Matematik 1

Jag har noll inspiration att plugga matte för tillfället. Jag vill bara hoppa av, men ska försöka kämpa vidare. Det tar bara upp så stor del av min tid.
 
Hur som så vann elitseriematchen mot Kista i måndags, med 4-3, riktigt bra gjort av oss.
 
Tisdagen började med ett 90 minuters fyspass, sen åkte jag hem och tvättade och tog det lugnt. Kvällen avslutades med gym och löpning innan Sverigematchen. En riktigt bra träningsdag. Det finns ingen bättre känsla än efter ett riktigt grispass.  
 
Idag har jag pluggat, insåg att jag har en ny seminaredel som ska vara inne om två veckor (ja två veckor är lite tid på det). Kvällen avslutade jag med ett badmintonpass, ett bra pass som innehöll mycket singel. 
 
Imorgon ska jag upp och jobba, 6.30 börjar jag! Hoppas ni får en bra morgondag! 💕 
 
 middag på Vapiano med Clara innan matchen.
 
ett av mina seminareproblem

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0