VM GULD!

Tänk att fina Tre Kronor tog hem ett VM guld! Så duktiga! Så stolt! Så glad! 
 
Jag var tvungen att åka in till Kungsträdgården idag och kolla på guldfirandet. Helt själv men värt vare, fick ju träffa min framtid man. Hade tänkt flytta till Florida ganska omgående faktiskt, så nu vet alla det. (Ja, jag drömmer). 
 
Vaknade upp efter 3 timmars sömn idag och åkte till hallen för att kötta ett pass på gymmet. När man är som minst sugen på det är det viktigast att göra det (enligt mig). Jag har blivit besatt av att träna ryggen, så snyggt med ryggmuskler, right? Därför körde jag både rygg imorse och ikväll. Ikväll hade vi löpning istället för badminton, sprang runt sjön som är 8 km. Känner mig nöjd och jävligt taggad på att träna! 
 
Nu ska jag sova, imorgon väntar en jobbdag på Lidingö! 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0