Sommaren börjar närma sig

Jag har haft en riktig toppen helg, så himla mysigt att sommaren börjar närma sig ♥
 
Fredagen var jag iväg med gänget till skavlöten och grillade, drack vin och spelade kubb (fast jag fick inte vara med i mitt lag eftersom jag var för dålig). Senare på kvällen bestämde vi oss för att röra oss mot tegel, ett dött tegel dessvärre. Det blev alltså inte långvarigt där. 
 
Lördagen började med ett badmintonpass och ett gympass, sen hem och kollade semifinalen mot Finland. OCH VI VANN! skönt att sätta dig finnarna! Kvällen avslutade jag hos Therese med tjejerna framför eurovision, som jag redan visste så gick det dålig för Sverige men grattis till Danmark. 
 
Idag vaknade jag upp och hoppades att det var solväder men icke, istället har jag pluggat och ska nu ska kolla matchen om tredjepris för att sen heja fram Sverige till guldet! 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0