Klockan går för fort

Var upp och tränade badminton 7,30 imorse för att sen åka till skolan på en föreläsning, sista föreläsning med repetition innan tentan nästa vecka. Hängde inte alls med så jag känner mig ganska stressad nu.

Efter skolan snabbt hem och käka och byta om för sjukgymnasten. Känns bra att gå dit ungefär 1 gång i veckan, vi kör på gymmet och idag blev jag riktigt trött i ryggen. Vi jobbar mycket med bålen och stärker den eftersom jag är svag där och svankar mycket. Det är bra att vara stark där nere så min skadade (wipelash) nacke har något att vila på (jag hoppas ni förstår hur jag menar med vila).

Sen har jag försökt plugga och kvällen avslutades med ett jobbigt löppass. Hade gärna sprungit milen direkt men Kent tyckte det var bättre att man vilade lite för att kunna hålla ett högre tempo när man väl löpte, därför körde vi: 5 km - vila 3 min - 2,5 km - vila 3 min - 2,5 km = 10 km

Nu är klockan för mycket igen så lika bra att släcka och sova ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0