Ge mig mitt liv tillbaka

Jag är så trött på att stressa hela tiden, stressa dit och stressa hit. Dagen har gått i ett som alla andra dagar, jag skulle göra så mycket för ett par extra timmar per dygn. Jag skulle behöva några extra timmars sömn och några extra timmars plugg. 
 
Idag har jag hunnit med en vända till stan, behöver verkligen en ny väska till skolan, men jag hittade självklart ingen. Det är alltid så när man behöver en. Sen har jag också hunnit med ett badmintonpass, gympass och planering av morgondagens skiva. Nu sitter jag och försöker plugga, förstår ingenting av nästa veckas uppgifter... jag som tänkte vara duktig och fixa klart dom innan Åre. 
 
Nu måste jag fortsätta i alla fall ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0