Första tentan

De senaste dagarna (onsdag och torsdag) har jag jobbat, ett pass på Lidingö och ett i Täby. Jag har inte jobbat här i Täby det här året så det var skönt att vara tillbaka. Sen har jag försökt plugga och träna emellan det. 
 
Hela dagen idag har gått åt pluggandet, har tenta imorgon och börjar bli nervös. Jag har precis blivit klar med att gå igenom alla gamla tentor, så nu ska jag lägga mig och läsa igenom en sammanfattning av boken och sedan sova. Önska mig lycka till på första tentan ♥
 
skulle behöva en sån här sötnos i mitt liv (en lite närmare, typ här)

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Lycka till ♥ kram mamma

2013-03-23 @ 03:10:16
Postat av: Anonym

Lycka till ♥ kram mamma

2013-03-23 @ 13:41:47

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0