De senaste 5 dagarna

Jag insåg nu att jag inte uppdaterat på 5 dagar, det är för lite tid på dygnet helt enkelt. 
 
Hur som helst, i torsdag jobbade jag på Lidingö som jag skrev. Det var en skön dag på jobbet men en tidig så jag var trött när jag kom hem och skulle vidare på träning. 
 
Fredagen började med en löptur, sen plugg innan jag åkte till skolan och hade mitt första seminarium. Det gick väl ok, jag skulle granska en grupp och det var jag ingen höjdare på kan jag säga. Direkt efter skolan åkte jag till stationen och tog tåget till Borlänge. Fredagkvällen bestod av tacos och sen en hyffsat tidig kväll eftersom jag skulle upp och jobba på lördagen. 
 
Resten av helgen bestod av jobb, mysiga middagar med familjen, första utgången på två månader, besök hos Linda och Selma, kalas och massa mys med familjen ♥
 
Nu är jag hemma i Stockholm igen - nu väntas en vecka med plugg, jobb, träningar, skiva och en helg i Åre! 
 
 
myste med favoritkillen imorse 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0