11 timmars sömn

Igår när jag gick och la mig ställde jag ingen klocka, var faktisk nervös för det eftersom det var länge sen och det visade sig att jag vaknade upp 11 timmar senare, närmare bestämt 12 idag. Jag gillar inte att sova bort dagarna så då tog jag tag i allt som jag länge skjutit upp - panta burkar, tvätta fönstret, damma av bokhylla tv m.m, städa toaletten och dammsuga och tvätta golven. Nu är det rent och fräscht här hemma.
 
Resten av dagen har jag pluggat, kollat OC, varit ute och löpt och kört styrka här hemma. Denna vecka har jag hunnit med 8 badmintonpass och 1 löppass, känns skönt att träna lite mer som förut igen. Har inte varit något jobb denna vecka så har bara haft skola och träning att koncentrera mig på. 
 
Imorgon ska jag till skolan för föreläsning (repetion) sedan hemma och plugga hela dagen. Sen avslutar vi den med träning och middag med elitserielaget. ♥
 
run run run

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0