äntligen lite badminton

De senaste dagarna har jag jobbat, inte helt oväntat, blev lite övertid igår men idag lyckades jag komma tillbaka i bra tid. Jag är på ett helt nytt distrikt denna vecka och det tar alltid lite längre tid när man inte kan det. Men vädret har verkligen varit på topp de senaste dagarna så att cykla och dela ut post har inte varit några större problem ☀

Först var det tenta plugg, sen var jag sjuk men nu har jag äntligen kört igång igen med träningen. Kört två-timmarspass både idag och igår. Så skönt att träna, förstår inte folk som inte gillar det.

Imorgon väntar ännu en dag med jobb och ett badmintonpass ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0