Grönt kort

I fredags fick jag sluta tidigare på jobbet, vi får gå hem tidigare på somrarna fast får betalt tills den tid som är sagt eftersom det inte finns lika mycket att göra. Hur som helst var Håkan nere i Stockholm så jag hann åka med han hem, var i Borlänge redan vid kvart över två. Spenderade fredagen med sol och bad uppe i Kvarnberget, och lite shopping med mamma.

Lördagen började med golfkursen, sista delen så nu har jag grönt kort. Direkt efter kursen åkte jag till Sanna och Pelle för att hjälpa syrran med makeupen och håret till bröllopet de skulle på, riktigt snygg blev hon (som alltid). Fortsatte dagen med att åka med familjen på dansen vid Kvarnbron, en teater som är i Solvarbo. Farfar är med som en liten akt, samt några andra bekanta så det var kul att kolla.

Det blev en lugn lördagkväll eftersom jag och Pappa hade bestämt oss för att åka och spela golf söndag morgon (06,00). Så nu har jag kört min första riktiga golfrunda, jag var inte bra direkt men det blev bättre. Jag frågade pappa efteråt om inte han också var hungrig men han svar var: "-Nej, men du har ju slagit dubbelt så många slag som mig så inte så konstigt att du är det". Haha, på den nivån var det.

Annars idag har jag mest var trött, jag måste ta tag i sömnen. Det börjar kännas att 5 timmars sömn eller mindre inte funkar. Var upp till Kvarnberget en stund idag också, alltid lugnt och skönt där med mamma och Håkan ❤

Efter en super god grillmiddag på Vretgatan sitter jag återigen på tåget mot Stockholm och en arbetsvecka. och som alltid har det varit toppen att umgås med min underbara familj.☀


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0