Tack för allt

Jag sitter uppe i Kvarnberget hos mamma och Håkan och tar det lugnt. Det är bara jag och Zigge här för tillfället, vi har tagit en promenad, hängt tvätt och vilat.
 
Jag mår bättre ju fler dagar det går, huvudvärken och tröttheten verkar inte ge sig, men det tar väl ett tag. Det är bara segt att inte orka med en hel dag utan att behöva sova på dagen. Men jag försöker vara glad åt att det gick så bra som det gick.
 
Ikväll ska vi iväg på Leksand - Djurgården matchen, imorgon blir det nog vilodag innan jag åker till Stockholm igen. Ska bli skönt att komma tillbaka till mitt och se hur allt står till även om jag älskar att vara hemma.
 
Tack alla fina människor runt omkring mig som varit där för mig den senaste veckan. Det betyder så himla mycket. ♥
 
 

säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Tacksam att få ha dej! <3

2013-01-09 @ 22:14:04

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0