perfekt söndag

Hela dagen igår spenderade jag i hallen, från 9 till 19 och det gick bra. Trodde jag skulle vara slut men det var ganska mycket att göra så tiden rullade på. Kvällen spenderde jag hemma hos Karolina, där vi åt middag och kollade på Titanic.
 
Min söndag har varit perfekt hittills, jag tog en lång sovmorgon till halv ett och sen låg jag kvar och läste ut femtio nyanser av mörker. Nu jag är så spänd på att läsa sista men eftersom jag lånar dom av syster får jag vänta tills nästa gång jag kommer hem. Sen har jag städat bort julen, med blomman i fönstret och med nya gardiner känns det snart som våren är här... men det dröjer tyvärr ett tag till.
 
Ikväll ska jag iväg på bio, the Hobbit ♥
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0