Snälla 2013...

...bli inte så hemskt som jag tror. Jag har inte alls goda förhoppningar om detta år, det slutar på 13 också. Sen började det ju helt värdelöst och jag hade ett för bra 2012. Men som man säger, det blir vad man gör det till.
 
Jag har varit iväg på kvällsträning och nu sitter jag här med huvudvärk, nackont och illamående. Jag har så svårt att stoppa mig själv, man vill ju så gärna klara det. Och jag vet så väl att det är viktigt att ta det lugnt när det handlar om hjärnan. Man känner sig så himla dålig och svag om man kliver av. Får försöka tänka på att jag ska vara glad att jag ens kan stå på banan igen ♥
 
Nu ska jag äta lite framför idrottgalan sen är det dags att sova för imorgon jobbar jag på Lidingö mellan 09.45-18.30!
 
saknar miami
där hade man inga beskymmer

säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Med en sådan början kan 2013 bara bli bättre!
Krya på dej gumman! <3 Kram!!

2013-01-15 @ 00:00:33

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0