min femti

De senaste dagarna har bestått av träningar och skola. På träningsfronten har jag haft extrem träningsvärk från helgen, är ju så dåligt tränad för tillfället men jag är på gång. Var iväg på kvällsträning i måndags och spelade en bra och tuff singel mot Rebecca vilket resulterade att jag fick ännu ondare i kroppen. När jag gick upp och tränade vid halv åtta idag var det ren pina. Det var länge sedan jag var såhär trött i kroppen, kan knappt gå längre. Tur att det blev en vilokväll.
 
Resten av tiden har bestått av föreläsningar och plugg hemma. Har tagit det alldeles för lugnt med pluggandet idag men är så inne i sista boken av Fifty Shades och har knappt 100 sidor kvar nu...
 
Dags att fortsätta läsa ♥
 
532/603

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0