grafer

Idag började dagen med träning, skulle ta det ganska lugnt eftersom halsen spökar, det slutar ändå med att jag sträcker mig i rumpan. Fick bryta men ärligt så känns det bättre nu så kan inte varit så farligt, ska testa åka iväg och köra ikväll.
 
Annars har dagen bestått av ett PLL avsnitt och sedan plugg, jag har två uppgifter som ska vara klara till söndag men tänkte det skulle vara skönt att fixa dom innan eftersom det är tävling. Har gjort en av två uppgifter på 2,5 timme, känns sådär men hälften gjort.
 
Nu ska jag fortsätta innan träningen.
 
När jag var hemma i Borlänge efter olyckan. En härlig dag. Jag mamma och Zigge var ute på promenad och jag kände att jag äntligen började få tillbaka orken, 3 km sen klarade inte huvudet mer.

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Ja härlig bild. Vackert väder o fin utsikt. Det är fint i Kvarnberg =)

2013-01-30 @ 22:38:51

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0