karlskrona

I går eftermiddag åkte jag ner till Karlskrona för att spela elitseriematch och vi lyckades vinna med 4-3, så det blir slutspel! Yey! Jag är nöjd med spelet också, men så länge man inte vinner kan man inte vara jättenöjd. Winning isn't everything, it's the only thing.
 
Vi gick upp 04.30 imorse för att ta flygbussen till flyget, ännu en natt med lite sömn. Veckan med sömn har varit dålig (M-4,T-6,O-5, T,5). Kom till Täby igen vid 08.30 så åkte direkt mot skolan för föreläsning mellan 09-12, efter det mötte jag upp Karolina för lunch och plugg. På eftermiddagen har jag varit på Bazaren (mässa) och sen käkat middag med Mixo och Karolina.
 
Ikväll har jag installerat min skrivare, plockat lite här hemma och nu ska jag hoppa in i duschen innan jag somnar här i soffan ♥
 
fredagsmusche

säg vad du vill
Postat av: JDBStories

Fin blogg! Jag har en nystartad novell om Justin Bieber. Titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker :)

2013-02-10 @ 15:20:40
URL: http://jdbstories.webblogg.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0