beyoncé super bowl

Har suttit och små kollat på det här klippet hela dagen, dels för att det är grym show och för att hon är så snygg. Vet att klippet är långt men kolla -  Beyoncé live på Super Bowl.
 
 
Annars idag klev jag upp 04,45, efter endast 4 timmars sömn, för att åka till Lidingö och jobba. Jag vill försöka få plugget, jobbet och träningen att gå ihop men det är tufft. Det har hur som helst varit en bra dag på jobbet, efter jobbet har jag varit och kollat på elitserien och nu sitter jag med plugget igen. Har min första dugga på torsdag och det är lika bra att köra järnet nu så blir tentan inte lika jobbig.
 
Nu ska jag fortsätta skriva lite innan jag somnar, mina ögon vill så gärna åka ihop nu, bara att kämpa ♥

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0