Vi välkommnar ett nytt år

2014 är på ingång
 
 
Istället för att göra ett collage om året så svara jag på lite frågor
 
Gjort du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, man gör lite små saker hela tiden. Jag började plugga på universitet, spelat min första golfrunda och golftävling, spelade Universitets EM och så.
 
Hur har ditt 2013 varit? Det har varit jättebra! Det började riktigt dåligt med min olycka och jag trodde det skulle hålla i sig. Jag mådde sisådär efteråt men resten av året blev riktigt bra!
 
Blev du kär i år? Nej
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 8 oktober, då Ossi föddes.
 
Vad är din största framgång 2013? Jag kom 2:a och 3:a på U22 SM
 
Bästa köpet? Vill gärna välja något jag fått men.... EN TATUERING, min drömfångare
 
Vad spenderade du mest pengar på? MAAAT ♥
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? att jag blev moster
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Förmodligen AVICII - Wake me up och Martin Garix - Animals
 
Vem har du umgåtts med mest? Mest är nog Mixo, både i badmintonhallar och hemma
 
 
 
     
 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej
 
Vart reste du under 2013? Runt om Sverige, sen Nice, Norge tror jag bara.
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? MER RESOR
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Var i Göteborg på tävling, hade en riktigt seg födelsedag faktiskt
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Mer resor haha
 
Vem saknade du? Först halvan Jenny och andra halvan Karolina
 
De bästa nya människorna du träffat? Clara, Jennifer, Ossian, Selma
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Våga!
 
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0