I mitt hjärta i Borlänge

Jag har mest hängt med familjen i helgen, bara myst med mina fina familjer. Skönt att komma hem en helg och inte stressa runt för att försöka hinna träffa alla, även om jag gärna vill träffa alla så är det skönt att ta det lugnt ibland.

Jag och Pappa spelade golf igår och jag blev riktigt sur för att det gick så dåligt. Jag tror att jag ska vara bäst efter andra gången på banan så nu får jag nog hålla tummarna att pappa vill spela med mig igen. Jag ska kolla videos och öva på rörelsen hemma så är jag iförhoppningsvis bättre tills nästa gång.

Imorgon väntas en ny vecka på jobbet, sista veckan på sommarschemat. ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0