Happy happy

Jag har haft en jättebra helg. Jag är bara så glad åt livet just nu.

Fredagen efter jobbet spenderade jag med tjejerna i stan för något glas som jag skrev. Åkte hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter.

På lördagen hade vi en liten tävling i hallen, för att få lite matcher innan säsongen drar igång ordentligt. Det gick inte bra men jag vann alla matcher utom en, men det som är viktigast är om man spelar bra eller inte och det gjorde jag inte. Men bra genomkörare inför nästa helg!

Lördag kvällen började hemma hos Gingh med tjejerna. Frida är hemma en stund från Örebro så självklart körde vi en utgång, en mycket lycka sådan som inte helt oväntat slutade på Oxid.

Idag vaknade jag upp med en rejäl huvudvärk men jag har ändå fått saker gjort - tvättat, städat, löpt och kollat massa geordie shore ❤

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och jobba. Jobbar ju extra nu efter sommarschemat så denna vecka blir det tre dagar med jobb.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0