En skön helg

I fredags hämtade Ginger upp mig för att åka hem till henne och käka lite innan vi skulle möta upp Terror i stan för ett glas, eller två.

Jag hade bestämt mig för att inte ställa klocka i lördag och vet ni när jag vaknade upp? 14.13! Jag fick panik eftersom jag hatar att sova bort dagarna, men jag behövde nog det. Fick någon soltimme i alla fall innan jag åkte och grillade med killarna. Vi spelade kubb också, eftersom Anna och Alicia hade kommit då blev det killarna mot tjejerna och självklart krossade vi dom (nästan).

Igår gick jag upp strax före 10 för att tvätta. Sen lite solning innan jag åkte hem till familjen Franck för tacomys.

Nu är jag kommit hem från en jobbdag och ska strax iväg på träning ❤


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0