makro

Mår mycket bättre nu, jag har fortfarande inte matlust som vanligt men det kommer väl det med. Lika bra kanske? Jag är ju en mästare på att äta annars. 
 
På onsdagsmorgonen försökte jag kämpa mig upp och åka på träning men det gick inte, jag satsade istället på att kämpa mig till skolan någon timme senare. Jag behövde åka till skolan hur dåligt jag än mådde men jag det gick bra. Nu har makrokursen börjat - BNP, inflation och arbetslöshet handlar det kort och gott om. På kvällen åkte jag på träning, hade väl inte mycket energi men det var kul att spela. 
 
Idag började jag dagen med ett badmintonpass och avslutades likadant. Däremellan har jag tvättat, packat och pluggat. 
 
Imorgon börjar dagen med skola, 8-10 sen sätter jag mig på tåget mot Borlänge (igen). Där väntas jobb, dop och mys med familjen ♥
 
mina moppar 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0