Kortfattat om de senaste dagarna

I lördags var jag i Borlänge över dagen och var domare, segt men fick träffa familjen och lite pengar är alltid fint. Direkt när jag kom hem åkte jag vidare till Pernilla och Mathias på grillkväll/inflyttningsfest. På söndagen sov jag ut för att sedan gå upp och tvätta och städa, efter det åkte jag till hallen och gymmade med Karolina. Måndagen var jag hos sjukgymnasten, sen ett möte om nästa badmintonsäsong och resten av dagen jobb på Lidingö. 
 
Idag har jag varit i skolan på gruppövning, sen stannade jag kvar och läste lite och nu sitter jag hemma och pluggar vidare. Har första duggan på fredag så jag behöver plugga denna vecka. Ska ta ett break snart och gå ut och löpa!  ♥

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0