Dublin trip

Är hemma från Irland, vi har haft ett par bra dagar, men det är skönt att vara hemma igen. På torsdagen var jag ledig men då spöregnade det hela dagen så vi tog en skön förmiddag på hotellet, mot eftermiddagen åkte vi mot hallen för att slå in och heja på Christian som spelde kval. På fredagen började jag spela, en singel som inte gick vidare men vi vann dubbel och var vidare till semifinal, men på lördagen förlorade vi semifinalen i en tresetare så det var surt. Men för Mathias gick det vägen och han vann alltihopa! Det har alltså varit mycket häng i hallen som det brukar vara!

Vi åkte tidigt imorse från Irland och kom till Täby runt 16! Har varit ruggigt seg sen jag kom hem men ska strax ta tag i packningen! Imorgon väntas gym och sedan jobb till 19! ♥

de två bilderna jag tog i irland. haha.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0