25 oktober 2012

Har jobbat idag mellan 08,00-15,30. Har varit en bra dag men kallt, känns verkligen att vintern snart är här...

 

Min termometer har haft slut på batteri nu i flera veckor och jag har verkligen inte orkat gått och köpt en skruvmejsel för att kunna byta batteri. Idag var det på tiden så jag går och köper en, hemma börjar jag skruva OCH inser att jag skruvar isär alltihopa. Kollar lite nogrannare och inser att det var bara en lucka man behövde öppna (utan skruvmejsel ja) och stoppa i ett nytt batteri. Ibland är man bra smart, men en skruvmejsel är väl alltid bra att ha?!

 

Har hunnit dammsugit och tvättat golvet också, men nu ska jag byta om och åka mot träningen.

 

 

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0