24 oktober 2012

Min dag har bestått av jobb, blev lite övertid också. Efter jobbet gick jag och växlade pengar, köpte nitar och sedan gick hem och dog i soffan i en timme. Sedan har jag varit iväg på träning, har varit mycket nu så mina benhinnor sa emot när det var 20 minuter kvar på träningen, så lika bra att hoppa av.
 
Nu har jag bara lagat middag, fixat jeansshortsen, kollat Grey's och Ink Master Sverige! Nu ska jag lägga mig och skriva en packningslista till Miami och sedan sova, så godnatt! ♥
 
 

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Vill se resultatet på bild på shortsen :-) kram mamma

Svar: Ligger ju uppe under detta inlägg :) Ser du inte det? Kram
amanda

2012-10-24 @ 23:01:41
Postat av: Anonym

Ok men det syns inte på min telefon. Får kolla på datorn i morgon då :-)

2012-10-24 @ 23:08:39

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0