17 oktober 2012

idag när jag gick upp hade jag ont på varenda ställe på kroppen, visste inte hur jag skulle kunna träna men satte fart ändå. väl på träningen gick det segt och dåligt, blev bara 75 minuters träning innan jag gav upp, bättre än inget.
 
åkte hem och sov en stund efter träningen och resten av dagen har jag bara kollat serie och haft världens slöaste dag. hur skönt som helst men är lika trött fortfarande.
 
nu ska jag packa det sista och hoppa i säng. imorgon väntas morgonträning, lunch med badmintontjejerna och sedan åker jag mot borlänge. ska hem tidigare och träna dubbel med syrran eftersom vi ska spela tävling i borlänge i helgen.
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0