let's run

Har varit ute och sprungit en vända på 5 km, känns alltid bra efteråt även om jag hatar det före och under. Blev lite sugen på springa milen, var ett bra tag sedan jag sprang det så det kanske är dags.
 
Är det möjligtvis någon som vill hänga med till Miami i mars och kolla på Swedish House Mafias sista spelning någonsin? Jag är så sjukt sugen på att åka.
 
Nu hade jag tänkt slå på en film, Breaking Dawn part 1, så jag kan se premiären av part 2 snart! ♥
 
 
5 km på 30 minuter är väl ingen höjdare, men får godkänt med tanke på att jag inte sprungit på någon månad nu....ska väl egentligen ligga på runt 25 minuter men men.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0