27 november 2012

Hoppas dagen har varit bra, min började sådär men sedan har den varit bra. Kom till träningen och insåg att jag hade tappat bort ett till rack, fattar inte varför folk snor dom, irriterande. Hade svårt att koppla bort det hela träningen så var små irriterad hela tiden men det var okej.
 
Sedan har jag som sagt varit på Lidingö och jobbat i några timmar, hade tur som fick köra elbil idag när det regnat precis HELA dagen. Usch vad trist det är, och kallt är det med. Nu börjar vintern närma sig med stormsteg (jag tycker inte om vintern).
 
Nu kollar jag lite Gossip Girl sen är det dags att sova. ♥
 
glömde den bästa bilden igår.
bästa swedish house mafia

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0