26 november 2012

Gud vilken dag, tack för den är över.
 
Jag kom aldrig i säng igår fast sovit bara 4 timmar natten innan, efter 01 släckte jag lampan och försökte sova. När klockan ringde kvart i 6 imorse var man lagomt trött. Var bara att tvinga sig till jobbet och kriga på, dagen började bra med lite post men det blev värre när jag insåg att det var jättetjock reklam. Jag är inte jättesnabb när det gäller villa utdelning (kör hellre lägenheter) så var stressigt ute idag.  Kom in 2 timmar efter jag skulle slutat, det var bra för plånboken men jobbigt för kroppen.
 
Har varit iväg på träning ikväll som gick åt helvete, men jag får skylla mig själv när jag inte kommer i säng på kvällen. Imorgon får jag sova till 8 i alla fall, det känns hur skönt som helst. Imorgon väntas det träning och sedan jobb på Lidingö i några timmar.
 

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0